OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Sierpc ogłasza
Nabór Uzupełniający
członków do Komitetu Rewitalizacji
zgodnie z procedurą określoną w Zarządzeniu Nr 127/WIF/2016 z dnia 10 listopada 2016 r. Burmistrza Miasta Sierpc w sprawie: ustalenia Regulaminu Komitetu Rewitalizacji oraz zgodnie z procedurą i zasadami określonymi w Lokalnym programie Rewitalizacji Miasta Sierpca z perspektywa do 2025 r. przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej w Sierpcu Nr 285/XXXIV/2017 z dnia 08 lutego 2017 r.
Nabór uzupełniający trwa od 17 do 31 maja 2017 r.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji w ramach opracowywanego i realizowanego przez Gminę Miasto Sierpc Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Sierpca.
Uczestnictwo w Komitecie ma charakter społeczny. Za udział w posiedzeniach i pracach Komitetu nie przysługuje wynagrodzenie ani dieta.
Komitet uczestniczy w opiniowaniu oraz przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej Sierpca oraz zarządzeń Burmistrza związanych z rewitalizacją.
NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY DOTYCZY NASTĘPUJĄCYCH KATEGORII CZŁONKÓW KOMITETU REWITALIZACJI:
- 1 (jeden) przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji,
- 2 (dwóch) przedstawicieli właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa)
- 1 (jeden) przedstawiciel podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność gospodarczą,
- 2 (dwóch) przedstawicieli podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych.
- 1 (jeden) przedstawiciel mieszkańców Sierpca nie będący jednocześnie przedstawicielem wybranym w trybie określonym w pkt 1-4
Zasady Naboru
- Zgłoszenie kandydatury następuje poprzez złożenie Formularza zgłoszeniowego.
- Formularze zgłoszeniowe będą ocenione pod względem formalnym i merytorycznym.
- Kandydat na członka Komisji może reprezentować wyłącznie jedną kategorię podmiotów określonych pkt 1-5 powyżej (Skład Komitetu).
- Kandydaci na członków Komitetu Rewitalizacji, o których mowa:
- W pkt. 1 i 5 tj.: przedstawiciel mieszkańców obszaru rewitalizacji oraz przedstawiciel mieszkańców Sierpca nie będący jednocześnie wybranym w trybie określonym w pkt 1-4 – składają swój akces samodzielnie, poprzez wypełnienie i złożenie Formularza Zgłoszeniowego.
- W pkt. 2 – 4 tj.: przedstawiciele: właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa; podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność gospodarczą; podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych – są zgłaszani przez podmioty, które reprezentują, poprzez wypełnienie i złożenie Formularza Zgłoszeniowego.
- Wypełnione i podpisane Formularze Zgłoszeniowe należy złożyć
- drogą elektroniczną na adres: b.rurka@um.sierpc.pl
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Sierpcu, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc (w tym przypadku decyduje data wpływu do Urzędu),
- osobiście w Urzędzie Miasta Sierpc ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc pokój nr. 34 w godzinach urzędowania.
- Po zakończeniu procesu naboru zostaje sporządzony protokół.
- Osobą do kontaktów jest Pani Beata Bronkau-Rurka: tel.: (24) 275-86-59, e-mail: rurka@um.sierpc.pl
Załączniki:
- Formularz zgłoszeniowy
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Sierpca Nr 53/WIF/2017 r. z dnia 17 maja 2017 r. w sprawie ogłoszenia naboru uzupełniającego kandydatów do Komitetu Rewitalizacji
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Sierpca Nr 127/WIF/2016 r. z dnia 10 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Komitetu Rewitalizacji
- Obszar rewitalizacji w Sierpcu